Saxoznam indikuje elektronickou závadu. Při čtení s ReLight2010 se zobrazí zpráva "Chyba izolace"
V důsledku oděru uhlí se v motoru usazuje jemný uhelný prach. To je vodivé, zejména v mokrém počasí. Pokud je překročena určitá hodnota vodivosti, rozsvítí se lampa "Elektronická porucha" – obvykle za jízdy. Pokud přečtete paměť poruchy, zobrazí se sporadická porucha izolace u ELIT a LEXIA a dokonce i trvalá porucha izolace při vyšší hodnotě vodivosti. ReLight zobrazuje chybu E0 nebo Q0 (viz uživatelská příručka ReLight, zde jsou kódy chyb rozděleny).
K opravě této chyby musí být uhelný prach v motoru vyfukován. Postup:
1.)
Zatažení pojistky v motorovém prostoru 2.) Zatažení pojistky na zadní
baterii na straně řidiče 3.) Otevření udržovací klapky
motoru (viz Technologie řešení problémů, Kontrola uhlí) 4.) Vyjměte ventilátor motoru (viz
obrázek níže, sedí na straně řidiče vedle tlumiče) Poté vyfoukněte motor střídavě shora (přes vstup ventilátoru motoru) a níže (přes udržovací klapku) směrem k výfukovým otvorům na straně spolujezdce. Celá věc funguje velmi dobře s kompresorem s 3-4 bary.
Držák uhlí a kolektor by měly být vyfukovány zvlášť opatrně. Nakonec znovu vyfoukněte shora - přes chladicí hřídel - do motoru.
Poté vše znovu sestavte a vymažte paměť chyb.
Někdy celá věc pomáhá, ale často ne. K chybě dochází sporadicky - obvykle od kilometrů přes 40 000 km. Pravděpodobně celá věc je způsobena stárnutím motoru a / nebo elektroniky.
Následující obrázky ukazují demontovaný ventilátor motoru. Je umístěn na straně řidiče. Jeho úkolem je ochladit motor. Je upevněn dvěma šrouby.
Uhelný prach - převzato z web stránek francie...
Přejít na
- Všeobecné
- ↳ Vše ohledně fóra sem...
- ↳ Návrhy pro zlepšení
- Představení nového člena fora
- Fotovoltaika
- ↳ Solax
- ↳ Zkušenosti
- ↳ Problémy a jejich řešení
- ↳ Aktualizace SOLAX
- ↳ Komunikace + Home Assistant
- ↳ Výkup + prodej
- ↳ Backup (EPS) Solax X3 G4
- Elektromobily
- ↳ Elektromobil všeobecně
- ↳ BMW
- ↳ BMW i3
- ↳ Zkušenosti
- ↳ Problémy
- ↳ BMW i4
- ↳ Zkušenosti
- ↳ Problémy
- ↳ Citroen Peugeot staré PSA
- ↳ Baterie všeobecně
- ↳ Citroen saxo Peugeot 106
- ↳ Zkušenosti
- ↳ Problémy
- ↳ Citroen Berlingo Peugeot Partner
- ↳ Zkušenosti
- ↳ Problémy
- ↳ Aplikace Checkeles
- ↳ Bazar
- ↳ Přestavby
- ↳ Některé věci mají společné
- ↳ ReLight2010
- ↳ Citroen Peugeot NEW
- ↳ Renault
- ↳ Zoe
- ↳ Zkušenosti
- ↳ Problémy
- ↳ Kango
- ↳ Zkošenosti
- ↳ Problémy
- ↳ Škoda
- ↳ Enyaq
- ↳ Zkušenosti
- ↳ Problémy
- ↳ Citigo
- ↳ Zkušenosti
- ↳ Problémy
- ↳ Eltra
- ↳ Zkušenosti
- ↳ Problémy
- ↳ Tesla
- ↳ Tesla model 3
- ↳ Zkušenosti
- ↳ Problémy
- ↳ Kia
- ↳ e-NIRO
- ↳ Zkušenosti
- ↳ Problémy
- ↳ Hyundai
- ↳ Kona
- ↳ Zkušenosti
- ↳ Problémy
- ↳ Nisan
- ↳ Nissan LEAF 40kWh
- ↳ Zkušenosti
- ↳ Problémy
- ↳ Ostatní
- ↳ VW
- ↳ E-Golf
- ↳ Zkušenosti
- ↳ Problémy
- Bazar
- Spalováci
- Kuriozity