Může dojít k poškození spínače, které má za následek, že auto i při uzavřené zásuvce nespustí nabíjení, nebo nabíjí jen když držíte kryt v určité poloze.
je nutné zásuvku vyndat, a spínač opravit, tímto způsobem lze řešit i když se kryt nezamyká, kde většinou pomůže promazání táhla servomotorku centrálního zamykání.
Nejdříve sundáme vrchní kryt zásuvky, který stačí po uvolnění západky vysunout z černého plastu. Poté vyšroubujeme všechny 4 šrouby okolo, které drží zásuvku v blatníku.

Dále musíte mechanicky zaklopit vnitřní část zásuvky, aby jste se dostali k dalším 2 šroubům uprostřed. je nutné zmáčknout 2 postranní zobáčky, aby bylo možné tuto černou část zaklopit. Nyní můžete vyšroubovat 2 šrouby v otvorech.


Nyní je nutné sundat kolo, aby bylo možné celý modul zásuvky vyklopit ven.

Zde vidíte část táhla centrálního uzamykání zásuvky, které pokud nezamyká stačí většinou pouze promazat (např. sprejem WD40) a rozhýbat.

Zde je spínač, který hlídá uzavření krytu.


V mém případě byl pouze ohnutý černý kolík spínače, takže i při uzavření dvířek neměl kontakt a auto nespustilo nabíjení. Spínač jsem rozebral. kolík jsem nahřál horkovzdušnou pistolí a narovnal. Zároveň jsem vazelínou namazal dráhu, po které se kolík pohybuje. Potom vše opět složit zpět a nabíjení by mělo bez problému fungovat.

